Friday, February 22

GPL ! ;]

Seseorang tidak boleh menghalang orang lain untuk berkawan dengan sesiapa ;]

Sebab kita milik Allah , innamal mu'minuna ikhwah , sayang :]


And Allah beri apa yang kita perlu bukan apa yang kita mahu ;]

Sebab hanya Dia tahu apa yang terbaik untuk kita , bila kita dapat apa yang kita tak suka itu maksudnya , Allah didik kita jadi hamba yang redha.

 
And Allah tak beri ujian melainkan atas kemampuan hamba-Nya sendiri :]


Sebab ada manusia yang sudi mengorbankan diri dia untuk cari redha Allah , really hope we will always be one of them.




aku.chinggu.좋은 친구
Walaupun , kau tak cakap tapii aku tahu yang kau rindu aku jugak kan ? ;] Takpe jangan risau gua protect lu ! Haha :D Even aku takde taekwando macam kau tapii aku ada senjata rahsia plus kasih sayang ;]