Tuesday, April 2

sahabat . 친구 . صديقة

ada satu masa kita akan 'jatuh' :']













































Setiap gambar ada cerita *ececeeeh :P Tapii kalau nak cerita pasal setiap satu gambar , memang tak kan habis lah , cukup lah aku nak bagitahu kat sini yang aku rinduuuuuuu sahabat-sahabat aku ! Seriously , aku tak tipu , samada sahabat tuh lelaki ke perempuan . Samada batch Avant Garde ke Joker . Kita tetap sahabat kan ? :]

Aku selalu terfikir , kat luar sana tuh ada ke sahabat yang macam aku ada sekarang ? Mungkin tak ada , mungkin ada . Kalau ada pun , tak semestinya aku boleh 'ngam' dengan dorang . Hehe

Sahabat yang sentiasa ada untuk sahabatnya tak kira waktu gembira ke stress ke sedih , sahabat yang sentiasa kongsi makanan dengan sahabatnya :p , sahabat yang sentiasa boleh itsar kepada sahabatnya , paling penting , sahabat yang sentiasa menegur sahabatnya yang melakukan kesilapan . :']

"ANA ANTI WA ANTI ANA!
NAHNU RUHANI FIL BADAN!"

Sahabat kita ibarat nyawa kita . Last but not least , uhibbukum fillah